Υπηρεσίες

ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΑ

Ο προληπτικός έλεγχος της καρδιάς μας βοηθά να μειώσουμε τον κίνδυνο ενός εμφράγματος ή εγκεφαλικού επεισοδίου. Η μέτρηση της αρτηριακής πίεσης και των λιπιδίων, καθώς και εξετάσεις όπως το ηλεκτροκαρδιογράφημα, το υπερηχογράφημα καρδιάς και η δοκιμασία κόπωσης μπορούν να μας βοηθήσουν να αναγνωρίσουμε και να εκτιμήσουμε κινδύνους με σκοπό να προλάβουμε ένα καρδιαγγειακό συμβάν.

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ

ΔΡ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Λ. ΠΛΑΓΓΕΣΗΣ

Στο ιατρικό κέντρο Λάκης Δρουσιώτης, θα βρείτε τον ειδικό Καρδιολόγο Δρ. Παναγιώτη Λ. Πλαγγέση που θα σε καθοδηγήσει στις κατάλληλες εξετάσεις, ανάλογα με την ηλικία και το ιατρικό ιστορικό σου, είτε επειδή επιθυμείς προληπτικό έλεγχο, είτε επειδή πάσχεις από κάποια καρδιοπάθεια που απαιτεί συχνή παρακολούθηση.

Τα καρδιαγγειακά νοσήματα αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου παγκοσμίως, κατά συνέπεια η καρδιολογία αποτελεί μία από τις πλέον σημαντικές ειδικότητες της ιατρικής επιστήμης και τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη σε πολλού τομείς όπως η θεραπεία και η φαρμακευτική των καρδιαγγειακών νοσημάτων, οι απεικονιστικές τεχνικές και η επεμβατική αντιμετώπιση της στεφανιαίας νόσου, των βαλβιδοπαθειών και των αρρυθμιών.

Ο Καρδιολόγος, είναι ο εξειδικευμένος Ιατρός σε ένα μεγάλο εύρος παθήσεων και αναλαμβάνει:

• Ρύθμιση υπέρτασης
  • Ρύθμιση χοληστερίνης και λιπιδίων
  • Προληπτικό καρδιολογικό έλεγχο (τσεκάπ)
  • Καρδιακή ανεπάρκεια
  • Στεφανιαία νόσο
  • Αρρυθμίες
  • Καρδιακά επεισόδια
  • Βαλδιδοπάθειες (στένωση/ανεπάρκεια/πρόπτωση)
  • Συγγενείς καρδιοπάθειες

Η καρδιά είναι ίσως το σημαντικότερο όργανο του σώματός μας. Μια ισσοροπημένη διατροφή, η καθημερινή άσκηση, ο περιορισμός του άγχους, η διακοπή του καπνίσματος και οι τακτικές εξετάσεις είναι κάποιες μόνο συνήθειες που αν τις υιοθετήσουμε μπορούν να τη δυναμώσουν!

Ποια συμπτώματα θα πρέπει να με οδηγήσουν σε έναν Καρδιολόγο;

• Θωρακικός πόνος
• Δύσπνοια
• Αίσθημα παλμών στη καρδιά και αρρυθμίες
• Λιποθυμία